
Bestsellery
- Zbiornik dwupłaszczowy 2500 litrów TW2020
- Zbiornik dwupłaszczowy do AdBlue Panther Eco 1500l Basic
- Zbiornik dwupłaszczowy do AdBlue Panther Eco 2500l Classic
- Zbiornik jednopłaszczowy do AdBlue Panther Eco 1500l
- Zbiornik dwupłaszczowy ON Fortis Tank 1500l
- Zbiornik dwupłaszczowy Kingspan 5000l Titan Standard 1 duża szafa
- Nowość! Zbiornik dwupłaszczowy JFC 2500 litrów duża szafa
- Zbiornik do transportu benzyny 220l z licznikiem, pokrywą, pompa 12V - CARRYTANK220BK24ATEX
- Zbiornik do transportu oleju napędowego (ON) 110l z pompą 12V
- Zbiornik dwupłaszczowy 1500 litrów TW2020
- Zbiornik dwupłaszczowy atestowany 5000 litrów duża szafa
- Zbiornik dwupłaszczowy Fuelmaster 2500l Standard 1

Producent
Cena brutto
-
od
do
W tej kategorii przedstawiamy dwupłaszczowe zbiorniki na olej napędowy ze szklanym filtrem z separatorem wody oraz 8 metrowym wężem dystrybucyjnym 3/4". Ze zwględu na dużą ilość zapytań, zwłaszcza ze strony rolników, zdecydowaliśmy się wyjść na przeciw z tą ofertą. Jak się okazuje, standardowa długość węża dystrybucyjnego - 6 metrów, może być niewystarczająca w przypadku chęci napełnienia zbiornika paliwa np. w kombajnie. Szklany filtr paliwa daje możliwość obserwowania jakości paliwa między dostawami a także umozliwia odseparowanie nadmiaru wody w paliwie.







W tej kategorii przedstawiamy dwupłaszczowe zbiorniki na olej napędowy ze szklanym filtrem z separatorem wody oraz 8 metrowym wężem dystrybucyjnym 3/4". Ze zwględu na dużą ilość zapytań, zwłaszcza ze strony rolników, zdecydowaliśmy się wyjść na przeciw z tą ofertą. Jak się okazuje, standardowa długość węża dystrybucyjnego - 6 metrów, może być niewystarczająca w przypadku chęci napełnienia zbiornika paliwa np. w kombajnie. Szklany filtr paliwa daje możliwość obserwowania jakości paliwa między dostawami a także umozliwia odseparowanie nadmiaru wody w paliwie.
Zbiorniki na paliwo wyposażone w filtr szklany oraz dłuższy wąż dystrybucyjny sprawiają, że zbiorniki staje się bardziej funkcjonalny poprzez zabezpieczenie przedostania się wody do zbiornika pojazdu oraz możliwość tankowania pojazdów w dalszej odległości od zbiornika na paliwo.