Bestsellery
- Zbiornik dwupłaszczowy 2500 litrów TW2020
- Zbiornik dwupłaszczowy do AdBlue Panther Eco 1500l Basic
- Zbiornik dwupłaszczowy do AdBlue Panther Eco 2500l Classic
- Zbiornik dwupłaszczowy ON Fortis Tank 1000l
- Zbiornik jednopłaszczowy do AdBlue Panther Eco 1500l
- Zbiornik mobilny 900L Truckmaster, pompa 12V, licznik K24 wersja LUX
- Zbiornik dwupłaszczowy ON Fortis Tank 1500l AGR
- Zbiornik dwupłaszczowy 2500 litrów Titan Standard 1
- Zbiornik dwupłaszczowy Kingspan 5000l Titan Standard 1 duża szafa
- Zbiornik dwupłaszczowy ON 5000 litrów atestowany
- Nowość! Zbiornik dwupłaszczowy 1600 litrów duża szafa
- Nowość! Zbiornik dwupłaszczowy JFC 2500 litrów duża szafa
Producent
Cena brutto
-
od
do
Zbiornik do transportu benzyny 110l - EMILCADDY110B2EX50
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 30 dni
Zbiornik do transportu benzyny 220l bez licznika, pompa 12V - CARRYTANK220B
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 30 dni
Zbiornik do transportu benzyny 220l z licznikiem, pokrywą, pompa 12V - CARRYTANK220BK24ATEX
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 30 dni
Zbiornik do transportu benzyny 440 l bez licznika, pompa paliwa 12V - CARRYTANK440B
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 30 dni
Zbiornik do transportu benzyny 440 l z licznikiem, pompa paliwa 12V - CARRYTANK440BK24ATEX
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 30 dni
Zbiornik do transportu benzyny 55l z pompą Ex50-12 V (ATEX) - EMILCADDY55B1EX50
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 30 dni
Zbiornik do transportu paliw lotniczych 330 litrów na przyczepce lekkiej
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 30 dni
Zbiornik dwupłaszczowy do transportu benzyny oraz paliwa lotniczego 330 litrów zgodny z ADR
TRASPO® 330 INOX jest zbiornikiem do transportu paliwa lotniczego zaprojektowanym, wyprodukowanym i zatwierdzonym zgodnie z klasami ADR 3 - 5.1 - 6.1 - 9 z II i III grup pakowania. Został przetestowany i certyfikowany przez włoskie Ministerstwo Infrastruktury i Transportu zgodnie z przepisami ADR i jest oznaczony przez ONZ. Wykonany ze stali nierdzewnej AISI 304, szczelnie spawany i chroniony przez odporną na wstrząsy i wykonaną ze stali nierdzewnej ramę. Posiada kieszenie na wózek widłowy i strukturalne śruby oczkowe, które umożliwiają podnoszenie go nawet w przypadku całkowitego napełnienia paliwem.
Wymiary zbiornika:
Objętość: 330 litrów.
Wymiary (szer. X dł. X wys.): 1085 x 790 x 960 mm.
Masa własna (łącznie z szafą dystrybucyjną): 132kg.
Szybkie złącze do napełniania 3 ” z adapterem na kłódkę.
Awaryjny trójfunkcyjny zawór bezpieczeństwa, odpowietrzający, certyfikowany zgodnie z przepisami ADR.
Właz o średnicy Ø 300 mm w komplecie z uszczelką olejową i szczelnie przykręconą pokrywą.
Wskaźnik poziomu paliwa.
Dolny zawór spustowy o średnicy 1".
Wyposażenie układu dystrybucyjnego:
- pompa samozasysająca 12V, 350W, 40l/min ATEX
- przepływomierz cyfrowy Piusi K24 ATEX
- 10 metrowy wąż dystrybucyjny 3/4", antystatyczny, gumowy ATEX
- pistolet automatyczny do paliwa lotniczego ATEX
- filtr paliwa 30 micronów z absorbcją wody
- zamykana na kluczyk szafka na układ dystrybucyjny ze stali nierdzewnej przymocowana na stałe do zbiornika.
- kable zasilające o długości 4m służące do zasilania pompy z akumulatora.
Produkt objęty jest 5 letnią gwarancją producenta.
Przedstawiany zbiornik został dopuszczony do transportu oraz składowania benzyn bezołowiowych oraz paliw lotniczych Avgas i Jet A1. Transport paliwa w tym zbiorniku odbywa się na zasadzie wyłączenia 1.1.3.6 umowy europejskiej ADR. Oznacza to, że użytkownik może przewozić oraz magazynować w nim do 330 litrów paliwa klasy 3, bez dodatkowych obowiązków oraz wymogów przewidzianych przy przewozie substancji niebezpiecznych objętych rygorystycznymi przepisami umowy europejskiej ADR. Certyfikacja ATEX oznaczana, że zbiornik może eksploatowany być w strefach zagrożenia wybuchem, takich jak lotniska, stacje benzynowe itp.
Do zbiornika producent dołącza pełną dokumentację taką jak:
- deklaracja zgodności z normami ADR
- deklaracja zgodności WE
- deklaracja zgodności ONZ
- dokumentacja techniczno - ruchowa
- instrukcja eksploatacji
- zaświadczenie o zgodności z wymogami Ministerstwa Transportu w zakresie przewozu substancji niebezpiecznych
- karta gwarancyjna
Istnieje możliwość zamocowania zbiornika na przyczepie lekkiej do 750kg. Na życzenie klienta możemy zaproponować wersję na przyczepce wraz z zabudową ze stali nierdzewnej. Klapa podnoszona na dwóch siłownikach. Opcja dostępna za dodatkową opłatą. Dochodzi koszt przyczepki, zabudowy, siłowników oraz robocizna. Czas realizacji zamówienia ulegnie wydłużeniu.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 30 dni
Zbiornik dwupłaszczowy do transportu benzyny oraz paliwa lotniczego 910 litrów zgodny z ADR
TRASPO® 910 INOX jest zbiornikiem do transportu paliwa lotniczego zaprojektowanym, wyprodukowanym i zatwierdzonym zgodnie z klasami ADR 3 - 5.1 - 6.1 - 9 z II i III grup pakowania. Został przetestowany i certyfikowany przez włoskie Ministerstwo Infrastruktury i Transportu zgodnie z przepisami ADR i jest oznaczony przez ONZ. Wykonany ze stali nierdzewnej AISI 304, szczelnie spawany i chroniony przez odporną na wstrząsy i wykonaną ze stali nierdzewnej ramę. Posiada kieszenie na wózek widłowy i strukturalne śruby oczkowe, które umożliwiają podnoszenie go nawet w przypadku całkowitego napełnienia paliwem.
Wymiary zbiornika:
Objętość: 910 litrów.
Wymiary (szer. X dł. X wys.): 190 x 99 x 117 cm.
Masa własna (łącznie z szafą dystrybucyjną): 500kg.
Szybkie złącze do napełniania 3 ” z adapterem na kłódkę.
Awaryjny trójfunkcyjny zawór bezpieczeństwa, odpowietrzający, certyfikowany zgodnie z przepisami ADR.
Właz o średnicy Ø 300 mm w komplecie z uszczelką olejową i szczelnie przykręconą pokrywą.
Wskaźnik poziomu paliwa.
Dolny zawór spustowy o średnicy 1".
Wyposażenie układu dystrybucyjnego:
- pompa samozasysająca 12V, 350W, 40l/min ATEX
- 4 metrowy wąż dystrybucyjny 3/4", antystatyczny, gumowy ATEX
- pistolet automatyczny do paliwa lotniczego ATEX
- zamykana na kluczyk szafka na układ dystrybucyjny ze stali nierdzewnej przymocowana na stałe do zbiornika.
- kable zasilające o długości 4m służące do zasilania pompy z akumulatora.
Zbiornik Traspo 910 został skonstruowany zgodnie z wymogami dotyczącego paliw lotniczy, a są to:
- zabezpieczenie zbiornika powłoką epoksydową od wewnątrz
- przerywacz płomienia
- zawory oddechowe
- zawory kulowe
- króciec poboru dolnego
- właz rewizyjny
- osadzenie w stalowej ramie umożliwiającej transport wózkiem widłowym
- osprzęt układu dystrybucyjnego zgodny z normą ATEX Exd IIB T4
Istnieje możliwość doposażenia dystrybutora w licznik mechaniczny, filtr z absorbcją wody. Na życzenie możemy również przygotować dowolną długość węża dystrybucyjnego. Do węża można dokupić koło zwijakowe automatyczne.
Produkt objęty jest 5 letnią gwarancją producenta.
Przedstawiany zbiornik został dopuszczony do transportu oraz składowania benzyn bezołowiowych oraz paliw lotniczych Avgas i Jet A1. Transport paliwa w tym zbiorniku odbywa się na zasadzie wyłączenia 1.1.3.6 umowy europejskiej ADR. Oznacza to, że użytkownik może przewozić oraz magazynować w nim do 330 litrów paliwa klasy 3, bez dodatkowych obowiązków oraz wymogów przewidzianych przy przewozie substancji niebezpiecznych objętych rygorystycznymi przepisami umowy europejskiej ADR. Certyfikacja ATEX oznaczana, że zbiornik może eksploatowany być w strefach zagrożenia wybuchem, takich jak lotniska, stacje benzynowe itp.
Do zbiornika producent dołącza pełną dokumentację taką jak:
- deklaracja zgodności z normami ADR
- deklaracja zgodności WE
- deklaracja zgodności ONZ
- dokumentacja techniczno - ruchowa
- instrukcja eksploatacji
- zaświadczenie o zgodności z wymogami Ministerstwa Transportu w zakresie przewozu substancji niebezpiecznych
- karta gwarancyjna
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 30 dni
Zbiorniki do transportu benzyny 330 litrów, pompa 12V, licznik cyfrowy
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 30 dni